tirsdag den 25. marts 2008

Kogebloggen starter snart

Jeg skal altid gi opskriften på mit brød og rugbrød til dem der har smagt det. Det er en lang og indviklet forklaring, selvom det egentlig er meget enkelt. Men nu starter jeg bloggen med at lægge opskriften og billeder af mit Ciabatta standardbrød ud med billeder fra køkkenet. Når jeg så skal bage rugbrød igen følger opskriften her. Billeder af dej er nok ikke det mest Isabella-agtige, men jeg skal gøre mit bedste i Tåsinge landkøkkenet. Senere skal jeg nok lægge andre retter ud. Jeg starter enkelt med tomatsuppe og sådan, så mine sønner har en chance for at følge med. God fornøjelse!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Martin!

Sikke en appetitlig og morsom kogeblog! Jeg glæder mig til de marinerede champignon kommer på. Vil måske vove at bage dine rugbrød en dag, hvis det altså passer at de er så nemme som du siger...

Kærlig hilsen Eva